Saturday, September 15, 2007

KEDAI KITA ONLINE : TAWARAN TERHEBAT !!!

Kedai Kita Online

Pastikan anda mendapatkan eBUKU "Rahsia eUsahawan TERUNGGUL" diakhir penerangan SECARA PERCUMA.

TAWARAN TERHEBAT

KEDAI KITA ONLINE HARI INI MEMBERIKAN TAWARAN TERHEBAT UNTUK ANDA DALAM MASA TERHAD !!!



eBuku RAHSIA PALING MUDAH MEMPEROLEHI WANG DI RUMAH ANDA

Saya telah menceburkan diri dalam bidang internet ini hampir setahun lebih hingga kini. Pelbagai kursus dan juga seminar serta ratusan buku - buku telah saya baca dan kaji.


Saya telah menghabiskan masa berjam - jam setiap hari membaca serta mengkaji pelbagai sistem yang berada di internet dan juga teknik serta formula untuk menjana pendapatan daripada rumah.



Saya juga percaya bahawa rezeki itu ditangan Allah s.w.t jua dan saya sebagai hambanya tertakluk kepada qadarNya jua. Saya berdoa moga ditunjukkan jalan yang sebenar bagaimana FORMULA, TEKNIK SERTA RAHSIA menjana pendapatan daripada rumah.



Akhirnya pada suatu malam saya telah mendapat ILHAM teknik sebenar menjana pendapatan daripada rumah. Saya telah mencuba teknik ini akhirnya saya telah berjaya menghasilkan WANG dengan mudah menggunakan teknik ini.



Perkara yang terpenting sekali dalam menghasilkan wang melalui teknik ini adalah 'SAYA HANYA MENGGUNAKAN SISTEM PERCUMA YANG SEDIA ADA DI INTERNET' tanpa mengeluarkan belanja SATU SEN PUN !.



Saya telah mencadangkan dan menceritakan penemuan saya ini kepada rakan karib dan beliau telah melakukan perkara yang sama dan akhirnya beliau juga memperolehi wang mudah dengan sistem ini.



Untuk memberikan manafaat kepada semua , saya telah menulis sistem ini didalam ebuku untuk dikongsikan bersama anda supaya kita semua mendapat manafaat menghasilkan wang dengan mudah menggunakan SISTEM PERCUMA ini.


Saya membongkarkan sistem ini supaya kita semua bebas daripada menghadapi masaalah kewangan setiap masa, pada hal wang boleh diperolehi dengan mudah dengan SISTEM PERCUMA ini.


Pemilikan buku ini akan diberi




BONUS PERCUMA .

42 eBuku Dalam Bahasa Malaysia

  1. 40 Panduan Buat Wang Setiap Hari.

  2. 5 Langkah Memulakan Perniagaan Internet.

  3. Jejak Jutawan.

  4. Dari Sifar Menjadi Usahawan.
  5. eUsahawan Terunggul.

  6. Pelita Affiliate.

  7. Rahsia MLM
  8. Mitos Perniagaan Internet.

  9. Perniagaan Internet, Click Bank dan PayPal

  10. Petua Pengiklanan Berkesan.

  11. Panduan Asas Paypal.

  12. Panduan Bloger.

  13. Panduan Buka Akaun Bank US.

  14. Petua Pengurusan Kewangan

  15. Apa Itu Blog.

  16. Berhenti Merokok.

  17. Panduan RSS.

  18. 7 Rahsia Bisnes Gayapos.

  19. Money Talks.

  20. Masa Depan MLM.

  21. Panduan Asas eBay.

  22. Panduan Membuat eBook.

  23. Manuskrip Skim Cepat Kaya

  24. Cara Promote Blog.

  25. 100 Jenis Perniagaan DiRumah.

  26. Amalan Bisnes.

  27. Konsep Perubatan Dalam Islam.

  28. Pengiklanan Banner Yang Berkesan.

  29. Majalah MyUsahawan.

  30. Web Berjaya.

  31. Bina Laman Web Dalam Masa 10 Minit.

  32. MailBox Money

  33. Pengesah Paypal Guna Debit Kad

  34. Duit Adsense Melayu.

  35. 7 Mitos Punca Kegagalan.

  36. Pengeluaran Otak - Otak. (Peluang Perniagaan)
  37. Pengeluaran Rendang Tok (Istimewa Untuk Juadah Hari raya).

  38. Panduan Buat Air Soya (Minuman Buka Puasa dan Hari Raya).
  39. Menjana Wang Tanpa Produk.

  40. Asas Penting Perniagaan Internet.

  41. Daftar Paypal Mudah

  42. Keluar Duit Paypal Ke Malaysia


........Kesemua ini berharga lebih RM2000.00........!!


BONUS TINDAKAN SEGERA

30
eBuku Bahasa Inggeris:
  1. The Greatest Money Making Secret.


  2. The Beginners Guide To High Internet Income.


  3. Auto Money.


  4. How To Make Money From Home.


  5. A Millionaire Secret.


  6. Success Secret


  7. Work From Home.


  8. Internet Tips.


  9. The Internet World.


  10. Simple Guide To Create Your Own eBook.


  11. Home Security.


  12. Conversation With Millionaires.


  13. 7 Secret Unlimited Traffic.


  14. 7 Steps Internet Profits.


  15. 80 Seasonal Recipies.


  16. 177 Ways To Reduce and Burn Calories.


  17. The Adsense Mint.


  18. Adsense Empire.


  19. Adsense Tip.


  20. Confession Of Adsense Girl.


  21. The Formula.


  22. Internet Copy Catting


  23. Info Product Creation Handbook.


  24. Inside The Mind Of Winners


  25. Marketing For Free.


  26. Microsof Words Tips & Tricks.


  27. A Millions Visitors.


  28. Opt-In Secret


  29. Riches With Resale Rights.


  30. Adsense Is Alive


...............Kesemua ini berharga lebih RM3,000.00......!!!





72 eBUKU Kesemuanya !!!

Semuanya didatangkan khas kepada anda dalam bentuk satu CD KHAS DAN PADA TAWARAN SUNGGUH ISTIMEWA



HANYA: RM25.00








REBUTLAH PELUANG TERHAD INI.

BERTINDAK SEGERA !!!!

ANDA TIDAK AKAN MENJUMPAI TAWARAN TERHEBAT INI DI MANA-MANA !

HANYA RM25.00 SAHAJA

PEMBAYARAN:

BANK IN KE AKAUN MAYBANK
NOH BIN NIK WAN NO.AKAUN: 112361650899

DAN KEMUDIAN

SMS: CD55, NAMA, ALAMAT PENUH, TARIKH SERTA MASA PEMBAYARAN DIBUAT KEPADA:

017 345 7874

SAYA AKAN POSKAN SEGERA CD BERKENAAN INSYA ALLAH.
Hanya RM25.00 Sahaja

p/s Saya pasti anda akan berpuashati memiliki CD ini.
p/s Dengan memiliki CD ini anda tidak perlu menghabiskan masa berjam - jam mencari ebuku
dalam Bahasa Malaysia.
p/s 42 buah ebuku berbahasa Malaysia cukup untuk anda mula meraih wang daripada rumah
anda !
P/S : SAYA BERHAK MENARIK BALIK TAWARAN INI PADA BILA - BILA MASA.
p/s : Ramai yang menghantar email kepada saya kata mereka saya pemurah..





BONUS PERIBADI PERCUMA DARI SAYA.


Sebagai menghargai masa anda membaca penerangan saya, saya ingin hadiahkan anda sebuah ebuku ' Rahsia eUsahawan Terunggul ' kepada anda secara percuma.



Jika anda berminat untuk mendapatkan ebuku ini sila emailkan kepada saya di :


nickone2000@hotmail.com.

Dengan tajuk eBUKU USAHAWAN TERUNGGUL.


Makluman:


1: Saya tidak akan menjual email saudara/saudari kepada pihak lain.


2: Pemilikan buku ini secara automatik anda menjadi AHLI KELAB KEDAI ONLINE SECARA PERCUMA.


3: Anda akan menerima bimbingan peribadi dan pelbagai maklumat keusahawanan online.


4. Anda akan mendapat tawaran dan makluman produk baru yang dijual di KEDAI KITA ONLINE.


SEMUGA ANDA MENJADI eUsahawan yang berjaya HANYA BERMULA DARIPADA RUMAH ANDA.






Kedai Kita Online


No comments:

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!