Sunday, April 19, 2009

Hikmat Ayat Pengasih

Pada hari ini saya telah mendapat ilham untuk mengijazahkan hikmat ayat pengasih yang telah diberikan oleh guru saya yang juga allahyarham bapa saya. Ayat Pengasih ini jika diamalkan secara benar dengan niat yang ikhlas insya Allah mampu menjadikan kita disayangi oleh setiap insan.
Saya terpanggil untuk mengizahkan ayat pengasih ini kerana saya lihat sudah banyak berlakunya fenomena penceraian rumah tangga, ramai anak gadis tidak mampu bertemu jodohnya begitu juga anak teruna yang ada menjadi bujang telajak.

Ayat pengasih ini hanya berpandukan ayat - ayat al-Quraan yang telah diamalkan dan telah terbukti kemujarabat namun segala-segalanya terletak di dalam kekuasaan Allah s.w.t juga yang sentiasa mengabulkan permohonan hambanya. Oleh itu amalan ayat pengasih ini akan hanya saya ijazahkan kepada saudara - saudari yang muslim sahaja yang berhajat dan yakin dengan kuasa Allah serta diamalkan dengan tujuan ikhlas serta niat yang suci.

Amalan ayat pengasih ini dengan izin Allah s.w.t juga mampu menjadikan diri pengamalnya dihormati dan disegani kawan dan juga teman. Ayat pengasih ini mengandungi dua ayat pendek daripada al-quraan dan perlu diamalkan atau dibaca setiap kali menunaikan solat fardu untuk mudah diberkati dan mustajab.

Ayat pengasih ini tidak menggunakan bantuan jin atau khadam ghaib, semuanya atas keizinan Allah s.w.t jua. Saya hanya akan mengijazahkan ayat pengasih ini hanya kepada 44 orang muslimin dan muslimat yang berhajat dan yakin dengan mahar sebanyak nilai RM250 sahaja.

Saya bukanlah hendak menunjuk pandai ataupun berlagak pandai, hanya sekadar ingin berkongsi keilmuan dan membantu sesama muslim sahaja atas dasar supaya kita semua dapat hidup rukun damai dalam berrumahtangga.

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan amalan hikmat ayat pengasih ini sila hubungi saya melalui email sahaja di nickone2008@yahoo.com untuk keterangan lanjut keperluan pengijzahan ini.

Hanya terbuka kepada 44 orang sahaja untuk masa ini, bagi yang berhajat jangan lepas peluang ini kerana selepas cukup 44 orang saya akan tutup pengijazahan ayat pengasih ini kesuatu masa kelak yang saya sendiri pun tidak tahu bila, semuanya bergantung kepada gerak hati dan ilham pada saya.

No comments:

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!