Sunday, October 21, 2007

MULAKAN PERNIAGAAN ANDA HARI INI !.

Hari raya puasa telah pun berlalu dan kita semua akan mula bekerja semula mencari pendapatan harian. Kita semua tahu bahawa 9/10 punca rezeki adalah melalui perniagaan. Persoalannya mengapa ramai yang tidak melaksanakan ?. Cakap - cakap dan juga berita menyatakan harga minyak mentah dunia telah mencecah lebih USD90.00 ! dan adalah dijangkakan harga minyak akan naik pada tahun hadapan. Kita tahu bila minyak naik harga barang pengguna akan naik. Jika begini pendapatan kita akan berkurangan. Kita tiada pilahan lain kecuali mencari pendapatan tamabahan bagi menampung kos sara hidup.

Cadangan saya adalah marilah kita mulakan perniagaan.Anda mungkin rasa janggal pada awalnya untuk berniaga. Terlalu banyak yang difikirkan, modal, produk dan sebagainya. Cara mudah untuk berniaga adalah dengan menjadi ahli jualan langsung atau MLM (multi level marketing).Ramai yang menyangka MLM ini lecehlah, letih lebih dan seumpamanya tapi bagi mereka yang telah menceburinya serta fokus serta mantap melaksanakan pemasaran produk - produk serta mencari ahli baru akan tersenyum puas.

Satu daripada syarikat MLM yang tersohor pada masa ini adalah Hai-O Marketing, syarikat ini telah disenaraikan oleh majalah FORBES , diantara syarikat yang berjaya meraih pendapatan bersih 6 juta pada tahun lepas !.

Perniagaan lain yang mudah diceburi adalah perniagaan melalui internet. Susah ?. Jika kita tak mula kita akan sentiasa susah. Majalah FORBES juga telah menyenaraikan syarikat JOB SREET.COM, sebuah syarikat yang menawarkan peluang mencari pekerjaan, dengan pendapatan bersih 6 juta pada tahun lepas, hanya menjalankan perniagaan melaui internet sahaja !. Tiada yang mustahil. Saya sendiri telah memulakan perniagaan melalui internet ini, hanya dengan menggunakan pelbagai sistem percuma sejak setahun yang lalu dan kini telah membuahkan hasinya.

Saya telah menulis SISTEM RAHSIA PERCUMA ini dan saya kumpulkan pelbagai ebuku dalam satu CD yang saya jual pada harga RM55.00.Jika anda berminat boleh lihat post saya sebelum ini. Pada pengalaman saya walau apa cara sekali pun kita perlu mencuba melaksanakan perniagaan ini. Lebih - lebih lagi jika kita berniat untuk memulakan perniagaan internet ini, ia nya memerlukan sedikit masa untuk matang.

Ceburilah bidang perniagaan internet ini kerana modalnya adalah kecil manakala pasaranya adalah keseluruh dunia.

Orang yang gagal ialah orang yang tidak mencuba ataupun orang merancang untuk gagal yang lain itu adalah mereka masih belum berjaya.

No comments:

Revellnetwork Malaysia Jana Pendapatan Lumayan Disini!!